یک .... نه.... بزرگ

بیشتر ما ( البته بهتره بگم همه ما) هیچ دخالتی در دین خود نداریم. هر کدوم از ما بسته به این که قرعه فال زندگیش در کدوم خانواده افتاده از پدر و مادری متولد میشه. حال اون پدر و مادر عزیز تر از جان هر کیش و آیینی که داشته باشن به طبع اون ما هم لاجرم همون دین رو داریم. مسلمون باشن ما مسلمون هستیم، مسیحی باشن ما مسیحی هستیم و زرتشت باشن ما هم زرتشت. حالا بالا غیرتاً خودتون از این موضوع خندتون نمی گیره؟

با اجازه بزرگترا من اگه بخوام در این زمینه نظری بدم می خوام بگم خیلی بهتر بود که به هیچ بچه کمتر از 15 ساله ای نباید گفت که چه دینی داره . فقط باید اون رو با همه ادیان آشنا کرد و بهش توضیح داد اصلا دین چی هست و فلسفه ادیان چی بوده و چه هدفی رو دنبال می کنه بعد از اینکه این انگیزه رو در وی ایجاد کردیم که باید دینی داشته باشه، خودش بره همه ادیان رو مورد بررسی و مطالعه قرار بده و بعد یک دین رو برا خودش انتخاب کنه.

البته باز هم لازم نیست بعد از اینکه دینی رو انتخاب کرد بیاد و رسما اعلام کنه که چه دینی رو انتخاب کرده که بر حسب اون تشویق یا توبیخ بشه... چون این موضوع به کسی مربوط نیست و یک چیز کاملا شخصی هست و مربوط به خودش و خدای خودش میشه.

تجربه ی تاریخی ثابت کرده که در هر برهه از تاریخ که دین حکومت رو در دست گرفت هم دین ضایع شد هم حکومت. اصولا دین موضوعی هست مربوط به درون آدم و هر وقت از توی دل آدم به کوچه و خیابون و مخصوصا دارالحکومه راه پیدا کرد باعث فساد اون شد.

حالا فردا این سایت فی..لتر میشه و من هم عامل بیگانه و جاسوس صهیونیسم معرفی خواهم شد. اما حقیقت همینه که هست چه من رو جاسوس و مفسد فی الارض بدونن و یا اصلا آدم حساب نکن و بگن یه کوچولویی یه گوشه داره جیک جیک میکنه و تحویلم نگیرن به هر حال اصولا بهتره که دین رو در قلب های خودمون پنهان کنیم و ساحت مقدس اون رو با روز مرگی آلوده نکنیم. به نظر من قدرت فساد میاره. سیاست که اسمش روش هست. سیاس بودن سیاسی بودن اجین شده با دروغ ، یک حکمران بعضی وقت ها بنا به مصلحت باید دروغ بگه ، ظلم کنه و.... و این با دین جور در نمیاد. نمیشه یک نفر خیلی آدم متدین و خوبی باشه بعد سیاست مدار خوبی هم باشه و این موضوع در گستره ی سالیان دراز تاریخ به اثبات رسیده. بگذریم.

بعد از این مقدمه باید عرض کنم در این بخش از وبلاگ من توضیح مختصری در خصوص ادیان مختلفی که وجود داره خواهم داد تا با خوندن اون شما عزیزان دل با هر کدوم از ادیان موجود آشنا بشین و بفهمین جریان چیه. این که من از اینجا شروع کردم تا بعد هدف اصلی رو بیان کنم بخاطر همون دلیلی هست که اول بیان کردم یعنی اینکه با آگاهی انتخاب کنیم.

من جوون که بدون هیچ قدرت انتخابی و فقط بخاطر پدر و مادرم مسلمون شدم حالا اگه بگم آقا به هزار و یک دلیل نمی خوام مسلمون باشم بر اساس قوانین اسلامی خونم حلال هست و از دین برگشته و قرمطی به حساب میام و حاکم شرع حق داره گردن من رو بزنه. آخه یکی نیست بگه آقا جان مگه موقعی که مرا به دین اسلام مشرف فرمودن از بنده اجازه گرفتن که اون حاج آقای از خدا بی خبر در گوش بنده اذان فرمودن و احتمالا در اون موقع من در آغوش ایشون خواب بودم و یا احتمالا در شلوارم در حال خرابکاری اساسی... بودم و سخنان آواز گونه ی ایشون رو نشندیم وگرنه با گریه و زاری همون موقع اعتراض خودم رو اعلام می نمودم.
به هر حال من به حقایقی دست پیدا کردم و منبعی پیدا کردم که اگر هم درست نباشه یا هر چیز دیگه فعلا به خوبی پاسخ سوالات من رو داده و من در اینجا دارم اون رو به شما هم معرفی می کنم. یا شما هم کمی به فکر فرو رفته و اونها رو می پذیرید و یا با تعصب خشک و انعطاف نا پذیر اون رو رد می کنین و علاقمندید که خودتون رو مثل سال های گذشته گول بزنین و به همون خدای در پرده و ترسناک که هر لحظه ممکنه عذابش دامنتون رو بگیره معتقد باقی بمونین. شما می تونین مثل گذشته و همداستان با انسان های 2000 سال پیش تنها به این دلخوش باشید که حقیقت در کتاب های کهنه و پوسیده و مبهم و خرافی نهفته هست و یا بر اساس عقل و فهم و علم به جرگه ی کسانی بپیوندید که حقیقت رو در علم کشف کردن.
دوستان عزیز مطمئن باشین من هم تمام اون کتاب هایی رو که جواب های کذایی به ادعای من دادن خوندم. اینکه بزرگترین اشکال دانشمندان غرب اینه که با کشف علمی یک پدیده ارتباط اون با خدا رو فراموش می کنن و در عین عالم بودن در جهل فرو میروند. اما حقیقت اینه که اینطور نیست. حقیقت اینه که از وقتی دین محملی شد برای رسیدن به قدرت و درآمد زایی برای مبلغان، از زمانی که قوم پیروز از قوم مغلوب جزیه گرفت، از زمانی که ما پول دادیم تا آقای مبلغ بیاد تو خونه برامون دعا بخونه و پول بگیره، از اون زمانی که موظف شدیم بخشی از مال خودمون رو بنام دین تو جیب صاحبان دین بریزیم دین مرد. دین و صاحبان اون محملی شدن برای سرکیسه کردن ما. فیلم یوسف پیامبر رو بیاد دارین. اینها با پخش این فیلم رسوایی بزرگی رو برا خودشون رقم زدن. نقش صاحبان آمون بزرگ رو در سریال بیاد دارین؟ حقیقت اینه که همه مبلغان مذهبی در تمام ادیان همونه و نا خواسته سوتی بزرگی رو آقایون مرتکب شدن. دوستان عزیز من ما رو عمریست از دین ترسوندن، عمری هست که تو گوش ما خوندن به خدا فکر نکن وگرنه کافر می شی؟ یکی نیست بپرسه آخه این مزخرفات تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؟
اما امروز روز دیگریت. جوان امروز در برابر تمام این مزخرفات طغیان خواهد کرد و پدران آسمانی خودش رو که بر اساس حرکتی کاملا علمی حیات رو خلق کردند روخواهد شناخت. دوستان عزیزتر از جان این وبلاگ رو واژه به واژه بخونین تا متوجه بشین جریان چیه و کجای کار میلنگه. مطمئناً در فاصله خیلی کوتاهی این سایت هم مثل هزاران سایتی که حقیقت رو افشا می کنن فیل .. خواهد شد اما حقیقت رو نمیشه فیل.. کرد. با فیل... شکن بازش کنین و به خوندن ادامه بدین و یک نه بزرگ رو در برابر خرافه های مزخرفی که منبع درآمد اقایون شده بزارین. به جمع تشنگان حقیقت خوش آمدید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از خوندن نظرات و انتقادات و سوالات شما بسیار خوشوقتم. باشد که این گفتمان بهانه ای باشد برای تولد نور آگاهی